Thursday, January 17, 2013

Program Amal Konvoi Motosikal Berkuasa Tinggi “Bike For Gaza”




  Pada 13 Januari 2013 yang lepas, Program Amal Konvoi Motosikal Berkuasa Tinggi “Bike For Gaza”, anjuran ITS Success Services dengan kerjasama Aman Palestin Berhad Cawangan Johor dan badan-badan lain telah diadakan di negeri Johor. Konvoi ini bermula dari pejabat ITS Success Services di Taman Molek, Johor Bahru dan berakhir di Dataran Tanjung Emas, Muar.

  Pihak Aman Palestin telah membuka booth di Dataran Kompleks Niaga, Parit Raja, Batu Pahat. Sambutan yang cukup baik telah diberikan oleh warga Batu Pahat terhadap booth kami. Alhamdulillah, jualan Mafla Palestin cukup laris.

Booth Jualan


Barang jualan mendapat sambutan


  Pihak  ITS Success Services dengan bermurah hati telah membantu menggerakkan Tabung Gaza di semua lokasi sepanjang konvoi ini. Alhamdulillah, kutipan tabung itu mencecah RM..........


Warga kerja ITS Success Services membantu dalam kutipan


Kutipan dilakukan di One Segamat

  Syukur ke hadrat Ilahi, segala perancangan dalam program ini berjalan lancar. Pihak kami berharap kerjasama seperti ini boleh dilakukan lagi dalam masa yang akan datang agar kesedaran tentang isu Palestin ini dapat menyusup ke dalam segenap lapisan mayarakat Malaysia, khususnya di negeri Johor ini selain dapat mengumpulkan dana yang lebih banyak untuk membantu saudara seagama kita di Palestin.




Pengurus AP Johor bersama motosikal berkuasa tinggi

Van Aman Palestin turut serta dalam konvoi

No comments:

Post a Comment